Archiwum kategorii: KADRA

KADRA

jagiello

FZJOTERAPEUTA, TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Wykształcenie: mgr fizjoterapii, mgr pedagogiki opiekuńczo- resocjalizacyjnej

Kursy i szkolenia:

  • kurs terapii neurorozwojowej NDT-Bobath dla dzieci
  • kurs terapii w kombinezonach Dunag
  • kurs I st. neurobiologicznych podstaw integracji sensorycznej
  • kurs II st. diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej
  • kurs Metoda Ruchu Rozwijającego wg Veroniki Sherborne poziom I
  • szkolenie dotyczące wczesnej interwencji w zapobieganiu rozwojowi niepełnosprawności u dzieci z uszkodzonym ośrodkowym układem nerwowym

Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

madejTERAPEUTA WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU

dzieci z niepełnosprawnością złożoną,

TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ, HIPOTERAPEUTA

Wykształcenie: mgr pedagogiki specjalnej, studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci niewidomych i słabo widzących w tym z niepełnosprawnością złożoną.

Kursy i szkolenia:

  • kurs I st. w zakresie teorii i terapii integracji sensorycznej,
  • kurs II st. diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej,
  • kurs doskonalący: diagnoza i terapia integracji sensorycznej małego dziecka,
  • instruktor rekreacji ruchowej specjalizacja: hipoterapia,
  • Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego w oparciu o diagnozę profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku 0-12 lat
  • diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku 0-12 lat
  • wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem Metody Castillo Moralesa
  • autyzm wczesnodziecięcy

Posiada 15-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

gobbachPEDAGOG SPECJALNY, TERAPEUTA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Wykształcenie: Pedagogika specjalna w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie oraz wychowanie przedszkolne (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie, 2009)

Kursy i szkolenia:

  • terapia integracji sensorycznej (PSTIS, Warszawa 2009)
  • metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, 2006

Posiada 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

Monika_KarkowskaOLIGOFRENOPEDAGOG, PEDAGOG KOREKCYJNY, SOCJOTERAPEUTA,TERAPEUTA ZAJĘCIOWY, KYNOTERAPEUTA

 

Wykształcenie: mgr pedagogiki korekcyjnej- oligofrenopedagog.

Kursy i szkolenia:

• I-II-III STOPIEŃ METODY BEHAWIORALNEJ
• AKTYWNOŚĆ MUZYCZNO-RUCHOWA BATII STRUSS- I STOPIEŃ
• MAKATON-PROGRAM ROZWOJU KOMUNIKACJI- POZIOM I
• MAKATON –PROGRAM ROZWOJU KOMUNIKACJI –ZABAWY
• DOKUMENTACJA I REALIZACJA WYMAGAŃ PODSTAWY PROGRAMOWEJ W 15 OBSZARACH
UMIEJĘTNOŚCI
• DZIAŁANIA WYCHOWAWCZE I TERAPEUTYCZNE WOBEC UCZNIA Z ZESPOŁEM ASPERGERA
• ALTERNATYWNE SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH – I
STOPIEŃ
• ALTERNATYWNE SPOSOBY POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH –
II STOPIEŃ
• UCZEŃ TRUDNY –JAK WSPIERAĆ JEGO AKTYWNOŚĆ SZKOLNĄ
• PRACA REWALIDACYJNO-WYCHOWAWCZA Z DZIECKIEM UPOŚLEDZONYM W STOPNIU
GŁĘBOKIM
• WYCHOWANIE FIZYCZNE OSÓB Z AUTYZMEM ORAZ ZNACZNYM I GŁĘBOKIM UPOŚLEDZENIEM
UMYSŁOWYM
• TERAPIA DZIECI Z AUTYZMEM
• PEDAGOGIKA ZABAWY W PRACY Z OSOBAMI Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM –CZ.I

Posiada 16 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

PEDAGOG, TERAPEUTAfota

Wykształcenie:  mgr pedagogiki w zakresie pedagogiki specjalnej, studia podyplomowe z terapii pedagogiczna i rewalidacja dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, licencjat z pedagogiki resocjalizacyjnej, studium treningu psychologicznego, studium psychologii sądowej, liceum medyczne

Kursy i szkolenia:

  • Akredytowany Kurs Psychoterapii PTP
  • Szkoła Rodziców i Wychowawców
  • Animator zabawy i czasu wolnego
  • Edukacja środowiskowa i praca socjalna
  • Podstawy arteterapii i treningu twórczości
  • Nowe możliwości w pracy z dziećmi i młodzieżą
  • Pedagogika zabawy
  • Bajkoterapia
  • Zanim dorosnę – diagnoza i podstawy terapii zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży
  • Autyzm – diagnoza, terapia i edukacja
  • PRIDE- rodzinna opieka zastępcza/adopcja

12 lat doświadczenia w pracy z dziećmi z autyzmem, schizofrenią, FAS, zaburzeniami zachowania

PSYCHOLOG

Wykształcenie: mgr psychologii, podyplomowe kwalifikacyjne studia pedagogiczne

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Języka Migowego I stopnia dla Pracowników Służb Społecznych
  • Terapia Skoncentrowana na rozwiązaniach – kurs podstawowy
  • Bajkoterapia – szkolenie
  • Eurotrener – szkolenie z zakresu umiejętności trenerskich
  • Wychowawca placówek wypoczynku dzieci i młodzieży

Posiada 8 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

NEUROLOGOPEDA, PEDAGOGRenata_Tomaszuk

Wykształcenie: mgr pedagogiki, studia podyplomowe: logopedia, podyplomowe studium neurologopedii

Kursy i szkolenia:

  • Wykorzystywanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dziecka z zaburzonym rozwojem mowy – część I
  • Terapia Taktylna
  • Zdrowie nauczyciela. Dykcja, emisja głosu i mowa ciała
  • Integracja Odruchów Twarzy wg metody dr S.Masgutowej
  • Instruktorski kurs Masaży Shantala

Kurs Języka Migowego I, II i III stopnia dla Pracowników Służb Społecznych

OLIGOFRENOPEDAGOG, TYFLOPEDAGOG, PEDAGOG SPECJALNYjanas

Wykształcenie: Pedagogika specjalna – Specjalizacja: Oligofrenopedagogika

Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne

Kursy kwalifikacyjne:

  • terapeuta zajęciowy
  • tyflopedagogika
  • metoda Denisona – gimnastyka mózgu
  • anatomia i patofizjologia oka
  • terapia niedowidzenia jednostronnego i obustronnego

TERAPEUTA SI,  OLIGOFRENOPEDAGOG, NAUCZYCIEL 15050188_1315627405148057_656219431_nZINTEGROWANEJ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Studia:

  • studia magisterskie 5 – letnie na kierunku pedagogika w zakresie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej

Studia podyplomowe:

  • Pedagogika specjalna – oligofrenopedagogika
  • Terapia Pedagogiczna

Dodatkowe kwalifikacje:

  • Terapeuta SI

Ważniejsze kursy:

  • „Terapia reki”

Warsztaty:

  • Przygotowanie do nauki pisania w przedszkolu
  • „ Uczeń trudny – jak wspierać jego aktywność szkolną”
  • „ Od butelki do guzika czyli wesoła muzyka”
  • „Aktywność muzyczno- ruchowa dzieci wg. metody aktywnego słuchania muzyki Batii Strauss

Szkolenia:

  • Stosowana Analiza Zachowania „Redukowanie i zmiana zachowań trudnych u dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i intelektualną niepełnosprawnością
  • MAKATON
  • „Zespół Aspergera między autyzmem a ADHD” praca z uczniem z zespołem Aspergera
  • „ Norma i patologia w zachowaniach seksualnych dzieci i wobec dzieci”
  • „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci i młodzieży niepełnosprawnych – I i II stopień”
  • „ Metody edukacji i terapii dzieci z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami”
  • „Terapia dzieci z autyzmem”

Wykształcenie: MGR FIZJOTERAPII

Kursy i szkolenia:

  • kurs terapii neurorozwojowej NDT-Bobath dla dzieci
  • trójpłaszczyznowej manulanej terapii stóp u dzieci
  • kinesiology taping
  •  FMS (trening funkcjonalny)
  • Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju wg C. Moralesa
  • Nowoczesne metody wspierania terapii u dzieci
  • kurs Metoda Ruchu Rozwijającego wg Veroniki Sherborne poziom I

MGR PEDAGOGIKI REWALIDACYJNEJ, OLIGOFRENOPEDAGOG, TERAPEUTA PEDAGOGICZNY, TERAPEUTA SI, TERAPEUTA RĘKI

STUDIA:

  • licencjat : pedagogika specjalna w zakresie oligofrenopedagogiki
  • magister: pedagogika rewalidacyjna specjalność oligofrenopedagogika
  • studia podyplomowe: Studia podyplomowe w zakresie ICT, języków obcych oraz drugiego przedmiotu: Terapia Pedagogiczna

 

Ważniejsze kursy i szkolenia:

  • Kurs I stopnia w zakresie Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie Weroniki Sherborne.
  • Szkolenie „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – I stopień”
  • Szkolenie „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – II stopień”
  • Szkolenie „Metoda dobrego startu w pracy z uczniem upośledzonym umysłowo”
  • Szkolenie „Zespół Aspergera między autyzmem a ADHD” praca z uczniem z zespołem Aspergera
  • Szkolenie „Terapia dzieci z autyzmem”
  • Szkolenie „ Wychowanie fizyczne osób z autyzmem oraz znacznym i głębokim upośledzeniem umysłowym
  • Szkolenie z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania „Redukowanie i zmiana zachowań trudnych u dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu i intelektualną niepełnosprawnością
  • Szkolenie MAKATON I stopień
  • Szkolenie MAKATON II stopień
  • Szkolenie MAKATON III stopień
  • szkolenie Metodyka w MAKATONIE
  • kurs doskonalący „Aktywność muzyczno- ruchowa dzieci wg. metody aktywnego słuchania muzyki Batii Strauss
  • Szkolenie „Muzyczna pedagogika zabawy”
  • Kurs z zakresu pierwszej pomocy podstawowych zabiegów resuscytacji oraz podstawy ewakuacji osób poszkodowanych
  • kurs  „Terapia ręki”

 Ważniejsze warsztaty:

  • Warsztat metodyczny KLANZY „W trzy dni dookoła świata- pedagogika zabawy
    w pracy z osobami z upośledzeniem umysłowym”
  • Warsztaty KLANZY „ Uczeń trudny- jak wspierać jego aktywność szkolną”
  • Warsztaty KLANZY „ Od butelki do guzika czyli wesoła muzyka”
  • Warsztaty „ Uczyć inaczej w edukacji wczesnoszkolnej”
  • Warsztaty „ Przygotowanie do nauki pisania w przedszkolu”
  • Warsztaty „ Wstęp do sensoplastyki”

TYFLOPEDAGOG, PEDAGOG15033666_1315634928480638_693300955_n

US studia: mgr filologia hiszpańska oraz studia podyplomowe przygotowanie pedagogiczne, ośrodek Helios
Studia podyplomowe: tyflopedagogika oraz rozpoczęta oligofrenopedagogika.
Ukończone kursy: arteterapia-twórczość wspomagająca rozwój oraz metoda dobrego startu w pracy z uczniem upośledzonych umysłowo.
Szkolenie: uczeń trudny – jak wspierać jego aktywność szkolną i sensomotoryczną, terapia widzenia
Staz pracy 8 lat pracy z dziećmi w tym w ZSP w klasach integracyjnych
OLIGOFRENOPEDAGOG,TYFLOPEDAGOGMagda_Malok
studia podyplomowe z zakresu SAZ

Kynoterapeuta (dogoterapeuta), pracuje z dwoma certyfikowanymi psami Bajtlem i Frelą

 

 

FIZJOTERAPEUTAAntosz

Wykształcenie : mgr fizjoterapii

Kursy:

  • Zniekształcenie statyczne ciała u dzieci i młodzieży
  • neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z lekkimi zaburzeniami sensorycznymi i posturalno- motorycznymi …
  • diagnoza i terapia neurorozwojowa niemowląt i dzieci z łagodnymi zaburzeniami neurologicznymi
  • diagnoza i terapia stymulacyjna metodą Carla Delacato
  • kurs podstawowy PNF – Proprioceptive Neuromuscular Facilitation
  • Metoda Barbary Zukunft-Huber.
    Trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych
  • Interdyscyplinarne podejście do zabezpieczenia przed rozwojem deformacji narządu ruchu u dzieci z dysfunkcjami ośrodkowego układu nerwowego

LOGOPEDA, OLIGOFRENOPEDAGOG

Wykształcenie: mgr pedagogiki specjalnej, studia podyplomowe: logopedia

Kursy i szkolenia:

  • „Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych” – stopień I , II , III , IV
  • Makaton- program rozwoju komunikacji – poziom I
  • Makaton – zabawy z gestem , muzyką i symbolem
  • Pedagogika zabawy w pracy z osobami z upośledzeniem umysłowym – Klanza cz.
  • Terapia dzieci z autyzmem
  • Muzyczna pedagogika zabawy

Posiada 13-letnie doświadczenie w pracy jako pedagog specjalny i 6-letnie doświadczenie pracy jako logopeda.